Höstvärme

Vi har världens härligaste höstväder för tillfället. En sisådär 20 grader och strålande sol. Det får mig att tänka om vi verkligen ska flytta tillbaka till Sverige… 🙂
Basses bror Philip var här i helgen med en kollega. Igår åt vi frukost ute i solen, jättemysigt. Idag var vi på hundlekplatsen och sen tittade vi på fotboll på eftermiddagen (jag o Elsa sov dock igenom den första halvleken). Det flyter på bra för Bayern just nu, 11 segrar på raken!
Till middag blev det en stek, det blev en lördagsstek istället för söndagsstek. Och smulpaj med bär och glass till efterrätt. Jag äter så otroligt mycket just nu, känner mig hungrig hela tiden. Antar att det är pga amningen. Hon äter så duktigt den lilla lottan 🙂
De senaste nätterna har fungerat jättebra. Vi lägger Elsa vid 20-tiden, hon somnar direkt för hon är så trött. Sen är det mat vid 01-tiden och sen igen mellan 05 och 06. Sen sover hon fram till åtta på morgonen ungefär. Så hon sover nästan 12 timmar. Det märks för på dagarna sover hon inte lila ofta nu. Oftast två eller tre gånger. Idag vände Elsa på sig för första gången, från mage till rygg 🙂

20121020-225533.jpg

20121020-225539.jpg

20121020-225550.jpg

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Systeryster
    Okt 22, 2012 @ 10:32:25

    Nehe du … Så där kan du inte skriva vi har fantastiskt höstväder här också, regnet står som spön i backen och det är lite lagom kyligt iluften och så får vi inte glömma de tunga fina gråmolnen som nästan ligger på våra huvuden… Hur kan ni ens tänka på att inte flytta hit??? 😛
    Nej inget snack om saken. Jag letar ju hus åt er och jobb med måste ju bara få veta vad ni vill jobba med haha. 😀

    Så ingen mer snack om det hem komme rni och det hoppas jag blir snart. Vi saaaaaknar er. Kram på er

    Svara

Lämna en kommentar